THE BEGINING OF THE END!

Nu har jag pricis kommit hem från niornas avslutnings middag och håller på att ladda över bilderna så jag ha plats i minnet tills imorgon. förslåt att jag är så tråkig och inte skriver nått på ett tag, men jag har verkligen fullt upp. men i helgen kommer det bilder från alla möjliga ställen och då ska jag berätta om hur sista skoldagarna varit.

Avslutnings middagen har vart supertrevlig och super sorglig. tanken ger mej kalla kårar och jag undiker den helst så mycket jag kan. men annars hade vi skitans kull och det var sånahär som spruta eld som kom och uppträdde också, så då har ni nått att komma tillbaks och kolla på bilder från de;) nu måste jag sussa för imorgon äre skolavlutning.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0