TRICK OUR TREE



yej, gårdagen vart mega lyckad. det vart en mini tjejkväll hos mej med ina linn rebecca och amanda. från början var det meningen att vi skulle kolla på fotbollen men fokuset låg inte där på ett tag. det vart massa prat ist och sen när klockan var halv 12 tror jag så kom vi på värsta planen och åkte hem till max för det var lan där. men vi gick inte in utan vi smög in på baksidan och busade lite. max har ju spöken hos sig så då tänkte vi vara lite taskigt roligas så vi typ gick förbi med en kvist mot fönster och kasade in löv lite diskret. sen la vi oss vid källarfönsterna, det var där dom var, och så skrek vi sånhär läskigt skrik , hahah minerna va klockrena och max vart SKIT rädd verkligen.

Haha, jag älskar verkligen att busa, vem gör inte det liksom!? man kan aldrig sluta skratta och det roligaste är att man är så jävla klumpig tillskillnad från vad man var när man va lite. men de känns endå så skönt att få vara lite barnslig ibland och bara släppa loss. och gräs fläckar fick jag också på jensen för att vi slängde oss i greset och inte smög som smirolf i sagan om ringen. hahah!!! åh så kul det va.
sen drog jag och ina hem och mamma och pappa var inte hemma så jag väntade hos ina tills dom kom hem och där vart det prat. sen var det natti natti!

en aning mycket esxt blev detxD men men. nu ska jag snrt på psif avsluning grej med ina. hörs sen

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0