SKOLAVSLUTNINGEN 09

jaha, då var det här vår sista skolavslutning tsm och på skolan, och troligen kommer det inte bli mera skolavlutningar som dessa i kyrkan. sorligt att tänka på, allt dom sista dagarna har vart jätte sorligt och man har bara velat sluta tänka på det och velat att nästa termin ska bli lika bra som denhär har vart. att denhär skolavlutningen är som alla andra, man har sitt sköna sommarlov och njuter av ledigheten samtidigt som man vet att man ska tbx till det gammla vanliga och bekymrar sej inte för någon förendring. men nu så plötsligt, på en och samma gång så kommer den jätte stora förendringen som kommer göra ens liv helt annurluna, förhoppningsvis på det bra sättet, så att allt inte går fel. från att allt varit en vardag och natuligt så ska man in i en ny vardag som aksnke kommer förendra ensjälv till nått man inte vill och man tvingas umgås med männikor man inte alls trivs med. och så har ens andra kompisar skaffat nya och så går man där i sin ensam het och bara vill hem och sova å komma bort från allt. det är det jag fruktar mest av allt för jag vet att det inte alls är lätt att hitta sig själv i nått helt nytt. det känns så skrämmande att man ska försöka hitta sig själv på ett helt nytt ställe där man känner sig jätte osäker. man får lov att anpassa sig, jag vet, men alla är ju olika och alla har ju mer eller mindre lätt att känna sig trygg hos främmande människor. men samtidigt kan det ju bli jätte bra, man får massa nya vänner samtidigt som man har kvar sina gammla. man får chansen att nå sinna mål och lära sig det men vill lära sig och kanske resa eller bygga upp en kariär. det är nu man har chansen, vilket man inte haft innan och det får en att bli jätte peppad, men det finns ju alltid fler chanser. om nått går snätt så kan man fixa det om man bara vill. så länga man tror på sig själv, och inte tvivlar på att man inte är tillräckligt bra. men keep it upp guys! gå in i den nya värden och tro på den ni är och det ni gör. låt människor tycka om er för den ni är och om dom inte gör det, so what? det fins alltid någon som kommer göra det. och efterstäva inte att bli omtyckt av människor som du själv igentligen inte tycker om. take life as i comes!



Skolavslutningen 09

jessica, carro och jennie:)


clara och frida:)


underbart fina och braiga linn<3


linn och jag:)<3


amada och jag:)<3



skönheterna amanda och linn:)<3


sofia druknar i sinna tårar, vilket många andra också gjorde:)<3


amanda och eve:)<3



Drog hem till linn för lite avslutnings fika:)

Carro:)<3


ina Carro och Sara:)<3


Ina poffade champanjen;)<3



Shanpanj och super god tårta!


Gråtande flickor:)




jag måste bara säga att du är underbar linn, det finns inga ord sombeskriver hur tacksam jag är för att få vara vid din sida. Vi tjejor är så otroligt lyckligt lottade. du inser inte vilka egenskaper du har som så många andra saknar, även jag. du är inte bara en i mängden och det kommer du aldrig vara för du är något alldellens specielt. óch det är resten av tjejorna ocskå, på sinna egna sett som är lika underbara allihoppa. kritisera inte er för vad ni inte är, utan var glada för vad ni är för det räcker mer än alldelens utmärkt. så tack minna underbara vänner för att jag fick lära känna er och vi kommer fortsätta att vara kompisar kan jag lova för vi är som gjorda för att ha varandra i våra liv. tack tack tack så himla mycket! jag älskar er nått otroligt<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja det är klart vi måste:D

naaw, tack louise. du betyder så himla mycket för mig och du är utvecklat mig som person. alltid vänner, för om ni satt ett spår i mitt hjärta kommer jag inte klara mig utan er. jag älskar dig - och er<3

2009-06-13 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0