TORNADOS SALONGER

Nu kommer det massvis med bilder från tornados salonger. jag tror att alla nummer är med. det är iaf det som är meningen;) inga bilder är redigerade för det orkade jag inte, och domhär bilderna är typ en 10 del av vad det togs så om nån vill se alla så säg till så skickar jag dom, alltså för dom som var med på fler bilder och så;)

Starten på dagen.

Eve, Maria, Elin, Linn, Amanda och Sara

Osminkade människor trallade rut,

även sofia(;


ina (:


jennie!

vi so är musik gänget sjäva hörs musik från alla håll och kantar i GA hallen.

Amanda


Stefan


DAvid

at tha diner!

Carro!(;

på rebetitionen

Ronny och ragge;) ( johan och jesper )

fortf. rep. vi får syn på dom;) ( osminkade saker och jag bjuder på det!

ina och jag(:


eve:)


linn(:


Ina - och ett antal fler ego och flummbilder fans;)

at the evening dinner! - back stages

alex, amanda och linn(:


Amanda och linn - ett antal fler bilder finns;)


mandy


Me änd ina;)


Me änd ina - flum

bara för att sofa va så sjukt söt på bilden

sofia jag och ina- flumm

uppträdande på middagen

Tom och lin spelar sin låt(:

Showen - umberella 2000 tal

Klara, louise och jennifer

Dimonds are a girls best frient - 50 tal

frida

Programledare - 50 tal men 50-tals kläder! ohjä. vi reser alltså i en tidsmaskin;)

ina och jag(;

elvis- in the getto 60 tal

Sofia(;

60 tal - fina kläder hu? not

jag och ina

kommer inte ihåg vad den hette;) också 60 tal

Elin och malin ( johan på luftguitarr

Hippies på 70 talet

jag och ina

Youre song tror jag;) 70 tal!

Amanda, linn och jennie!

haha komme rinte ihåg va dena låt heter heller(; 70 tal

sofia och malin

michel jackson - billie jee 80 tal


80 tal på hög nivå, såå sexigt! right?;) just kiding whit ya

jag och ina

kiss - hevens on fire

elin och maria (;

spice girls - wanna be

Elina, Eve, Madde, Klara och Elin

90 tal. inspererat av bevelly hills;) jag tycker faktikst att det är lite snyggt

ina och jag;)

Emilia - big big world 90 tal

Elina och Lina

torn 90 tal

Linn och jennie(:

Jason Mraz - im youres 2000 tal

Alex och massor med tjejer, inkv jag och ina.

2000 tal

ina och jag

Apoledjajs ( stavar somd et låter för jag vet itne hur det ska vara;) 2000 tal

Louise

Dans 2000tal

My

Slut nummer - sommartider

År nio show gruppen! yeeeeeeej!!!!! im gona miss it alott:'(<33

Överdrivet mkt bilder jag vet. men men, hoppas ni förstod lite av det;) jag och ina gjorde scecher av saker som händer på dom olika årtiondena.(;

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0