15 mars:)

tbx, grymt dålig uppdate måste jag säga men jag har bara inte haft varken tid ork eller lust. har tränat, kollat oc, annan tv, vart i eskilstuna, hos kuhs, på kalas och allt möjligt verkligen och sen som vanligt så brukar martin sitta vid internet och då kan man inte bara ha internet i paoserna för han ska ha de osv. men men,

igår va jag på tävling i eskilstuna, gick igentligen ganska bra fast med annat tycke från mej. som vanligt är jag sällan nöjd hur jag än pressterar. men iaf, som endel kanske vet så fins ju monki i eskil, och inte här i västerås så klart, *irriterad*. och då när jag hade lite tid över mellan grund omgången och finalen så åkte jag och mamam in till stan där och letade runt efter monki butiken och hittade den också. kom in somhänt och ut med den ursnygga mc jeans jackan och en randi tröjja. vart så glad att den fans, lite förstor dock men helt klar andvänd bar. och som tur var så va det ju sjukt häligt vår väder idag som man vekligen desperat längtat efter. så det vart jeans jackan på direkt. men ska iaf lämna tbx den gråa mc jackan från hm som jag köpte, för det känns inte de minsta värt att ha båda två.

igår va jag med rebecca och fredrik hoss kuhs, ni kanske såg mitt steniga inlägg från kuhs iphone;) kände bara att jag villa försöka vara lite cool men i efetrhand så va det inte de minsta coolt. men men;) vi kollade på melodifestivalen och jag höll på att somna i soffan, shit va trött jag va. aja ska kolla på one three hill och gossip girl. men ska bättra på min uppdate så imorn hörs vi igen ;) ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0