hela helgen på 2 min,

jag vet, har inte skrivit nått på 3 dagar och jag känner mej skit tråkig, pluss att jag inte har nån insperation eller nått till varken bloggen, kläder, skola eller nånting överhuvetaget. jag tror de beror på att jag inte har några pengar, sånt gör mej nere och deprimerad för jag kan inte köpa de jag vill ha om jag hittar nått.

aja, i fredags åkte jag och mamma till minna kusiner och faster i fagersta. hade mysig tjejkväll, lagade tacos tsm, kollade lets dance och sånt. sen sov vi över där och på lördagen sen så åkte vi till kupolen i borlänge vid 12 och kollade på några från melodifestivalen som uppträdde. de va molly sanden, sara dawnfhigner, måns selmerlöv och karoline uf ugglas. de va inte bara för att kolla på dom som vi åkte dit utan också för att mamma och resten skulle shoppa lite eftersom jag endast äger en femtiolapp tillägnad för att spenderas. vi köpte iaf karolina uf ugglas skiva och lill kusin och jag gick och tog aoutograf för´skojjs skull. skivan va grym verkligen. sen prövade jag bågskytte också, fans typ i nån lokal där som jag, mamma och kusin prövade. sen åkte vi hem vid 6

idag, söndag har vart seg dag och jag mår faktiskt inte alls bra. jag vet inte vad de beror på riktigt. eller jag vet att brist på pengar är en del. sen har jag vart och hjälp mamma i en kaffeteria på en tävling hela dan men tröttnade och åkte hem lite tidigare och gick och somna på soffan. sen hare vart tv hela kvällen. och de ska fortsättas nu. hörs imorn. ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0