kämpa kämpa kämpa!

japp, de va de jag och mandi gjorde på gymmet idag för att komma närmare våra mål;) riktigt skönt är det att veta att man kommer närmare och närmare målet. just nu är det bara en början men inte länge till hoppas jag:) gick förbi och köpte en jätte söt brun väska på myrorna som jag sett på skylt dockan och såldes idag. bild komemr nedan. hade ingen dagens outfit idag men de vart iaf min nya väst och englands väskan;)

imorgon är skolan och syslöjd och jag har fått en helt annan idee nu om hur jag vill ha kjolen så vi får se hur det blir. sen ät psif och efter det så blir det kanske maria gårn. har fortfarande one three hill och gossip gilr avsnitten ja måste titta på för spelade in dom eftersom jag kollade på oc ist;) men ska sova nu efter att jag kollat klart på prodject runnway. ciao~

50 kr på myrorna, söt till sommaren tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0