klock halsband(:

dålig uppdate idag jag vet men har haft saker att göra hela dan,
städade ur pris skåpet och det tog sin tid kan jag lova. packade ner hälften av priserna som bara stog där och va fula så nu ser de lite snyggare ut:)

kikade i mammas bort glömda smyckas låda och hittade bla dehär.
ett sånhär klockur som man har runt halsen fast som int e funkar men det spelar ju ingen roll.
det va jätte fint iaf och vart as glad när jag hittade de för tycker dom är skit snygga.
sen typ sånhör man ööppnar och n ån till söt sak som det ska på kedjor på.
sen några fjäderörhängen och ett par andra som såg ut som nå kina grejer som va jätte fina
men de har jag inte kort på :) ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0