Studie dag!

Äntligen, äntligen kan man under en, förhoppningsvis lång tid sluta längta efter solen och de varma sköna vädret för de är ju här nu. tyvär är det lite för blåsigt så det går inte att gå ut och lägga sej i bikini och sola men de är ju super härligt endå. jag blir så glad och får så mkt energi när det är så fint väder. känner verkligen för att tränna och vara nyttig och skit så jag kanska ska sätta på vår power yoga vidio och köra lite;)

igår drog jag och mamma till hälla efter jag lämnat tbx min jacka, och vi skulle bara köpa hö till mårten men det blev lite mer en så. ikea, hälla shopping och maxi. min mamam va snäll och köpte en bh och ett par trosor till mej. rösa med svarta smala ränder och nån spets. jätte fina varom :) prövade också en bikini från hm, den där blå och vit randiga trekants bikinisen. den va faktiskt fin på min kropp fast jag har svårt att tycka de om bikinisar. men eftersom de är vitt iren så blir man ganska blek om man inte är brun. men kanske att jag köper den lite längre fram ;)

idag vaknade jag jätte tidigt, typ vid åtta fast jag hade studie dag. men de blir så att man är van med att gå upp tidigt och då gåre inte att somna om om man har vaknat. sen kollade jag på några program jag spelat in och sen vart det legally blonde 2. hade inte sätt den innan man den va ganska bra:) och eftersom de är sånt underbart väder så gick jag ut på altan och satt mej med varma kläder, mp3, 3 tidningar och en blåbär-hallon smotie. sjukt god varen. aja det vart mkt text, men nu ska ja kolla på film och snygga till minna tråkiga naglar med nån glädjande färg. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0