sunshine in the rain!

Sitter i skolan just nu och gör, ingenting. ska  snart sätta igång och jobba lite. imorse när jag skulle gå till skolan, på klädd och redo för en solig dag så började de spörägna och jag hade blixtrar i hela mej. så otroligt sugigt vare. men tog på mej jeans jackan endå. sen när det hade gått en bit av dagen så kom solen fram bland alla gråa måln och blixtararna försvann.

jag ska ju lämna tbx men gråa skinnjacka som jag köpt. men så kollade jag på kvittot i morse och senaste dagen man kunde lämna tbx va igår. suck suck suck-.- men så åkte jag hem på lunchen för att hämta jackan och så ska jag ner på stan sen efter skolan och försöka lämna tbx den och komma på nån bra borförklaring om dom frågar. för ställa mej i nån kassa där det inte är nån sur tanat som står. aja nu ska jag jobba, hörs ikväll:) ciao~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0