A DAY BEFORE TO DAY




Det vart ingen uppdate igår för kom hem försent för att ens orka lägga mig i sängen, eller igentligen var det inte alls sent men jag var alldelens för trött och hade sovit aldelens för lite. men i börjanpådan befann jag mej i en solstol på tomten från 9-13 det tråkigsate är att jag inte ser nån skillnad på min bränna och troligen komemr jag inte bli mycket brunare än dehär. damiit! sen åkte jag hem till granmah på panchis partay (pensionärs festa). hon har gått i pansion och då firade vi det med släckt och hennes vänner. åkte buss dit och det va då jag han titta in på myrorna.

vid halv sju åkte jag hem till rebecca där det vart lördags mys och gjordes nån slags marängsvich med hallon. och så kollade vi på tv och twighligt. vid 11 åkte jag hem till päronens kompisar där det pefann sig folk som man inte sätt på några år. dom vi va hos hade köpt en silvrig cab som va skitans snygg som jag fick se. är man avis eller är man!?
vid 12 hamnade jag i sängen helt död. trevlig dag, ja!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bara fotar;)

2009-05-31 @ 21:52:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0