Dagen,

suck suck suck suck, inget mer man kan säga när dagen börjar med ett cpigt och jobbigt matte NP. men men, om jag tänker att det gick jätte dåligt så kanske det gick bra. vi får hoppas på det iaf! jag har gjort några uppgifter rätt åtminstonde. sen hade vi vanliga lektioner och när sista lektionen började kändes det som att det va lektionen innan lunch. konstigt, brukar ju alltid vara tvärt om.

sen drog vi vidare till mariagården och fikade, spelade lite guitarr, pratade och vid fem trallade vi hemmåt:) sen har jag kollat på tvn, suttit vid datorn och varit ute och fotat lite :) aja, hörs imorgn. föresten ska vi i högstadiet in till teatern imorgon och kolla på en teater och sen slutar vi där inne klockan 12 typ och då blire en stund på stan med tjejorna sen får vi se vad som händer. sen på torsta eftermiddag åker jag till oslo över helgen och hälsar på syster. aja ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0