Hemma!

Nu är jag för ett tag sen äntligen hemma efter 6 timmar och 20 minuters buss. suck på bussturer i solen. på vägen hem fick jag lov att sitta brevid en och då får man ju inte lika mkt plats, men som tur var så fick jag sitta själv påvägen dit iaf.
helgen med syster har varit super bra, tänker inte skriva så mkt om den nu fär jag hinner inte ladda upp bilder och skriver till bilderna ist. så det blir imorgn eller tisdag kanske(: oslo är iaf skit skit fint. de ins också många snygga gutter där också;) jag hade också turen att få komma hem med en hel stor resväska full med kläder och skor som jag fick av emma för hon inte kunder ha dem. påfyllning är alltid kul! fast kommer troligen inte få så mkt plats men aja.

har inte så mkt att skrive eftersom ajg sparar det till ett annat inlägg nån annan dag. men jag har iaf bestämt mej för att sammla på elle tidningar från olika länder. asså på deras språk. tänkte att det skulle blir lite kul och självjklart började jag med en norsk nu då;) aja, nu måste jag snart lägga mej eftersom det är skola imorn, men vistja vi börjar klockan nio eftersom det är nytt sammanhang. skööönt! aja nu ska jag dra;) ciao~

Kommentarer
Postat av: linn

sv; tack så jätte mycket sötnos:)<33

2009-05-11 @ 08:07:39
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0