JENNIE KARLSSON, våran nummer ett!!!!!

jag kan inte hålla mej, men jag har bästa nyheten på såå såå länge! JENNIE KARLSSON VANN LÅTSKRIVARFESTIVALEN!!! gah så otroligt grym hon är. hon är värd det upp till 110%. Värdsklass är mitt ord för det. jag och många fler är otroligt stolt över henna, att hon är så duktig och modig. 

asså ni skulle bara veta vad nervös jag var när dom skulle läsa upp 1an. jag vart helt varm i kroppen och darrade i knäna och händerna och jag lovar att det va nog inte bara jag som kännde så. otroligt pirrigt och vi vill ju förståss det bästa för persboskolans egna jennie, och våran vänn! och sen så sa dom bidrag nummer 11 och det va ju hon. gud så kul! minna kinder får sendrag snart!

JAG TYCKER ATT ALLA SOM SER INLÄGGET BORDE SKRIVA GRATTIS FÖR DET ÄR HON VÄRD!!!!!!!!!!

 









åh, jag är så otroligt glad för deras och hennes skull! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS!! :D

2009-05-14 @ 22:49:29
URL: http://sofiasnya.blogg.se.
Postat av: Ida

Ingen har väl missat att man kan tjäna pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem som gör det. Vad sägs om att få massa pengar insatt på bankkontot i slutet av månaden?

På den här sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-14 @ 22:55:39
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis:)

2009-05-16 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0