just the day!

dagen i sej har varit en bra dag, men den hade sinna höjd punkter helt klart. dagens förstavar hemkundskapen där jag gjorde en jätte god ugnspankaka som jag bjöd ina på och en smotie. sen vid 1 åkte vi in till konsrt huset och kollade på låtskrivarfestivalens genrem typ men skolan. efter det stannade vi kvar i stan och slutade på ett cafe i 2.5 timme. mkt prat och mys. det va jag inte eve och sofia favaro som va kvar. sen drog vi oss tillslut till konserthuset för att kolla på själva avslutet av låtskrivarfestivalen. det är då man får reda på vilken som vinner. och det vat vi ju nu.jippie!!!! sen kom vi inte hem för ens halv tio och nu ska jag sussa för de är skolan imorn. ciao~



as cola skor från ryns, me like!!!


fik:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0