Måndag och skit.

Första dagen på veckan. skolan var seg åt hundra procent.. fst jag och linn har iaf kommit fram till vad vi ska göra för idrotts pass för 1orna. asså 1or i lågstadiet. åkte in till up halv 2 och bytte piller, fick sånna som man inte behöver ha nån mens alls så jag är överlycklig! ni tjejer förstår nog;) sen träffade jag carro på stan, följdemed henne lite och sen gick vi till gymmet och jag håller på att bli förkyld så jag struntade i att gymma och ist så solade jag i en helv timme. skönt endå;) sen har jag kollet på tv från 8 och håller på att ladda upp bilder från norge men är inte riktigt klar så det inlägget kommer nog upp imorgn.

imorn äre NP i no och det suger sååå hårt! sen kanske jag ska till maria gården men igentligen så behöver jag verkligen plugga som fan!!! aja nu ska jag kolla på prodject runnway! ciao~

Kommentarer
Postat av: anonym

vad är det för piller du skrev om? får du aldrig mera mens då? :O kan du inte skriva lite mer om dom, blev nyfiken. haha

2009-05-13 @ 18:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0