Shopping!

Idag har varit och mysig och kul dag. den spenderades på stan med linn. Från början var det meningen att jag inte skulle köpa nått för jag inte hade så mkt pengar men det slutade men inga pengar alls och förmycket kläder för va jag har råd till egentligen.(; vi gick på stan från 12 till halv 5, och då gick vi och gymmade ist tsm med amanda. fast man va helt slut efter 4 ån halv timme så orkade man llite endå och det är bättre med lite träning än ingen träning alls. sen när man är på bussen hem så börjar det spöregna också. lite mysigt, men jag vill ju ha sommar! kom hem vid sju och har nyss kollat på 90210. nu blire lite matte och cityakuten och sen prodject runway om jag orkar vara uppe, annars få boxen jobba och spela in de till mej:)

ljusblå shorts från cubus, vit väst med virkning frampå från gina, svart shortsdress från indiska:)


Färgglada halsband från new yorker, blom örhängen från ur och penn:)

imorgon äre NP i matte och jag känner på mej att det inte alls kommer gå bra -.- vi ska börja direkt på morgonen så min hjärna kommer inte vara riktigt uppvärmd. men men, lycka till alla andra som ska ha det! ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0