sjuk..,.

idag är jag hemma från skolan för är sjuk, var det igentligen hela dan igår också så jag bestämte mej för att vara hemma idag för jag mådde piss igår kväll. det har blivit lite bättre och förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorgon för då äre låtskrivar festivalen.

dagen har varit tråkig, har bara legat i soffan och vilat men tänkte för omväxlingenskull att jag skulle pallra mej ur soffan och skriva lite. ska också jobba lite här hemma sen hade jag tänkt men jag vet itne när. kanske jobba lite på mitt album som inte kommit igång ännu.. aja nu ska jag lägga mej i soffan och kolla på film, ciao~


Kommentarer
Postat av: linn

det är inget som har hänt:)<33

2009-05-13 @ 15:28:25
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0