STORM STREET



Har ni sätt vädret idag eller!? jah försåss, men riktigt skit väder äre och det blåster ju jätte mycket. så här mkt blåst är det typ i Californien. jag tycker nästan att det är läskigt. tänkt om det kommer en orkan eller nått.aja, i skolan har det varit mycket plugg och ett NP i No labb. det gick faktiskt rätt bra och för att vara lite nöjd och skryta så var jag en av 4 som fick andvända sinna planeringar för dom andra var inte fullständiga så då får men en färdig gjort. ett bra tecken är det ju iaf(: själva provet gick bra endå. endel saker var lite svårare. sen hann jag redovisa SO för lärarna och det gick bra. så det känns skönt. får se om jag behöver göra nått mer i so eller om jag kan få mvg endå.

Jag åt godaste mellisen idag, blåbär, hallon, banan och flingor med mjölk. mums va gott det var. det ska ni pröva.Nu ska jag iaf försöka börja på en forkning och sen ska jag laga mat för mom and dad är inte hemma.

imorgon äre flummfoto för oss i nian. ni får se imorgan vad jag och ina är. vi är dom som går i samma klass av tjejerna så vi har hittat på lite kul. sen är det att springa pesbomaran fast jag och ganska många ska gå den milen ist, med tanke på min kondis;) aja nu måste jag sätt igång, vart mycket skrivet. ciao~

Kommentarer
Postat av: mia

Ja det blåser som tusan idag!

2009-05-28 @ 14:56:24
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0