Summer of 07

Var nere i min överblivnadskläder garderob och hittade den här sommarklänningen, som jag nämligen gjorde själv när jag gick i sjuan. designad och allt själv, andvände bara mej själv och en docka och lite hjälp av läraren. stolt är jag nu över mej själv när jag tänker att jag bara gick i sjuan:) hade den på skolavslutningen också. men det märks att det va ett tag sen för den sitter lite tight.

tänkte bara, jag har ju sakt att jag syr lite då och då och tänkte iaf visa nått verk jag gjort(:





(dåliga bilder.

Kommentarer
Postat av: rumi

Hey, thanks for your comment - my bf Colin takes all of my photos for me, he is amazing!!



xx

2009-05-16 @ 19:00:10
URL: http://fashiontoast.com
Postat av: rumi

2009-05-16 @ 19:15:29
Postat av: rumi

hahhaha he's shy about it but it's extratoast.blogspot.com :)

2009-05-16 @ 19:16:22
URL: http://fashiontoast.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0