THE DAY, SAME DAY AS TODAY

idag har det varit en riktigt hälig dag, inte alls lika skollhett som igår men endå helt lagom. ibörjan av dagen var jag rastlös till nivå 100. men vid 2 bestämde jag mej för att jag skulle åka med päronen in till rönby så släppte dom av mej där och åkte å golfade ist. medans jag hade cykelt med mig och hälsade på farmor där faster och kusiner var. sen cycklade jag hem därifrån och tog en sväng förbi linnea och lisa där det badades i deras iskalla pol och jag tog mitt första dopp. häligt, men så kallt så att man sdomnade bort nästan. penadeasde tid är till 6 och då åkte jag hem och kollade på tv och höll på att somna i soffen men lyckades prisis vakna innan jag slumrade till. nu ska jag gå och lägga mej, hade tänkt att komma i säng ännu tidigare men det blev inte så. men känner att jag verkligen skulle behöva sova ut.

2 days left until Tornados salong, be there! 

xoxo 




i capture a cutie little pic'

Kommentarer
Postat av: Anonym

fotar inte ofta med blixt men när jag gör det auto, har även en extern blixt.. jag har en nikon D90 med ett 16-85 - love it! Det är det objektivet / kameran jag använder mest, har ett par andra också men de är låångt ifrån lika bra

2009-05-31 @ 22:06:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0