Tjej snack!

tänkte bara berätta om "pillrerna" som jag skrev att jag hade skaffat nya. de va nån som frågade om det och det är säker folk som inte vet så mkt om dom heller. alltså är det vanliga p-piller, nästan. vanliga p-piller innerhåller östrogen som gör att man inte blir gravid. men kroppen kan reagera olika på när man tar p-pillrena. man kan få humörsnägningar, gå upp i vikt osv. och jag gick upp i vikt för att det va sån omställning för kroppen. och då bytte jag ist till en annan sort som inte innerhåller östrogen ochdå tar man dom varje dag hela tiden och man får utebliven mens och det är fortfarande säker mot graviditet. mkt bra grejer dedär. man slipper mens verk for god sick! jag har ju nyss börjat med dom så jag vet inte hur dom kommer påveka mej. men jag hoppas på det bästa.

ett tips är för er som kanske inte vågar fråga era föreldrar. säga att ni inte vill ha mens och så slipper ni både det och oönskade bebisar(: om det är nått mer nån vill veta så äre bara att fråga.

uppdatering: cerazett heter dom. (svar på en fråga)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter dina tabletter?:)

2009-05-13 @ 22:33:38
Postat av: Anonym

vilka hade du innan? :)

2009-05-26 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0