BABY BORN

Ska aldellens strax åka till en bröllops fest där jag och ina ska servera och fixa. kul kul! Efterdet tar jag med mej linnea och lisa hem till dom(dom är på festen) och sen är jag barnvakt till dom tills imorgon. Tjejkväll blire här! Det är underbart mysigt att vara barnvakt till dom för dom är så häliga gör det mer en gärna!

Idag ahre vart jul städning i rummet och det är RENT! haha. Jag ahr också lyckats hinna emd att smycka minna naglar med nagerlack och pärlor. Sedan vart det att sminka ina och tillsist mej själv. Bild kommer imorgon. Har cokså hittat ett par skit coola skor som är mammas gammla i källaren. Typ låga ridskor/comoyskor. as tuffa, dock får jag jätte stora fötter i dom men det kan vara smällar man får ta! Nu komme ina. Ha en bra kväll! xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0