BOOT





Här har vi dom super coola bootsen som jag hittade nere i klädkammaren. Allså mammas GAMMLA. Lite kul för vi har ett par till som är exakt likadana fast som var pappas. Fru och Man, likadan skor?! hum. Iaf älsakr jag själva spänne delan och resår delen på skon, dock ser dom välldigt stora ut, eller dom ser inte bara stora ut utan är gasnka stora också jämfört med andra, vad det gäller min size. Men iaf så går dom nog att sätta ihopp med nån passande klädsel. Tills jag har hittat det så får dom stå i rumet och pryda lite så jag inte glömmer bort dom. Något som dock var lite synd är att från början var dom ljusare och skinet var mer slitat och så fettade jag inte dom och då vart det inte alls lika snygg stil på dom. Men dom torkar väll om ett tag. Ah, intressant att se när det blir premiär för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0