PANTA MERA




Här vare uppdate på högnivå! Ibland blir det 5 inlägg och ibland inga alls, men så kan det va! I tisdags var jag på mariagården om jag inte sa det. Träffade männskorna och hade det riktigt bra! I onsdags vare studedag(pluggdag) som var i fagersta med marissa, och vart det nå plugg? nej, skulle inte tro det. Där gick jag iaf vilse i kylan när jag skulle gå från stationen och fyhelvete va kallt det var. Sen fortsatte dagen hoss marissa och värmde oss och ute bland skolor. Avlutade dagen/kvällen med att kila racie your voice och vi lyckades faktiskt se klart den utan att somna.

Idag vare skola hela dagen, fick bajs G i datorkundskap och tom minna klasskamrater (iaf alex) tyckte det var konstigt för valter sa för att det var för att jag hållit på med förmycket facebook och sånt på lektionerna och jag har inte hållit på med det mer än någon annan och han har sett mej högt 1 gång hålla på med det. han är dum! tillsist vart det iaf simning och livräddning och vi skullen simma 20 längder och jag höll på att drunkna för att det var så jobbigt. Jag är verkligen kass på att simma!!! där fick ni reda på nått nytt om mej.

Aja, ska iaf sova nu och somtur är har vi itne matte prov imorgon som jag trodde. jeeeeeej!!! Godnatt, xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0