SAMLAT DAMM PÅ MIN GITARR

hum, denna helgen gav oss både gott och ont men jag tror det onda tar över ganska hårt! Mår inte sådär toppen just nu efter gårdagen och 3 timmars sömn. För att göra en lång historia kort, berätta den inte. Thats fine! Idag vaknade jag upp hoss amanda med ångesten i mej och senare hem för att åka på kalas hos malin och jonas, linnea fyllde 10. Hem till ina efter det och tog det lung och nu sitter jag här med huvet i tangentbordet typ. Skulla somna på 2 sek om jag bara la mej i sängen men det orkar jag inte ens. Men har iaf ledigt imorgon så det blir att tillbringa dagen i sängen. Skönt att vara ledig iaf! Nej nu ska jag ta med mej orkan till sängen. xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0