SUCKING SICK



Åh vad jag äs sjukling. Känns inte bra över huvetaget. Jag vill verkligen itne missa första måndagen i skolan för då har vi makeup och nej fan va jag inte vill missa det. Bästa dagen i veckan. Aja, har iaf haft lite lung dag ävn om jag verkligen itne har kunnat ligga i sängen som jag borde för att jag blir så rastlös. Men har iaf gjort lite nytta också. Jag har skrivit svenska grej och så har jag uppdaterat mitt foto almbum med bilder från sommaren. Fint vart det!

Snart kommer syster från norge hem och ska vara här tills på tisdag. Sen ska jag ligga i sängen hela kvällen coh bara kolla på tv. Det är ju bästa tv dagen också så jag kommer ha det bra, pluss att ajg ska unna ej med lite popcorn. Så nu blir det one tree hill nästa. xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0