DON'T LEAV THE HAPPYNES AT HOME

Trött och hyper sitter jag här fast jag inte borde, ska aldelsens atrax lägga mej i sängen och kolla på tv tills jag somnar. Idag gjorde 2 orna naglar på oss modeller tills gymnasiemässan imorgon, långa är dom och jag har aningen  problem med att skriva men det funkar. Tyvär vill jag inte visa dom förens imorgon för de blir en liten överaskning. Tar med mej systemisen så bilder kommer nog, och mej ser ni på scen mellan 9-13. Kul som attans blir det nog, men jag känner verkligen hur nervös jag kommer bli! Men slipper high heelsen iaf, lucky me! Nu väntar sängen, tråkigare uppdate får ni inte(; xoxo♣


Kommentarer
Postat av: Jennsan

va kul att få naglarna fixade. men jag skulle ändå tycka att det var jobbigt att helt plötsligt få mycket längre! :o skulle inte kunna ta ur linserna då haha.

2009-10-14 @ 11:39:42
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0