½!"#¤%&/()=?`



Bild från i torsdags då jag och Jenny var på elevrådsgrej på lögarängen.

Det 'är den icke efterlängtade söndagen idag så man har som mäst dagar att se fram emot helgen kvar. Fast när jag säger det så inser jag att jag har tre skoldagar som är super kul som väntar mej den här veckan.

Igår vart det en liten mini tjejkväll hos Evelina med Amanda, Carro och Ina. Vi kikade fotboll och pratade. Somnade till Winnerbäck i Eves soffa och fick namnes tråkmåns typ, men det är smällar man får ta. Jag var ju trotts allt välldigt trött. Imorse vaknade jag dock väldigt tidigt. Halv 10 typ, och jag tycker jag borde kunna sova längre eftersom ajg är så trött men nej det vill sej inte. Sen dess harjag iaf lyckats kolla på skruva den som beckham, suttit vid datorn och åkt till eriklund med mamma. Ganska ovärd dag men endå skön. Imorgon är det förberedelser inför gymnasie mässan och föresten så har vi i familjen börjat med GI metoden för att se vart det leder. Det känns faktikst riktigt bra, man får ju äta bra feta saker, typ ost och nötter och sånt älskar jag. Får se hur länge man kan hålla sockret borta. Nu måstye jag skynda mej till one three hill och sen topmodell och ca tv hela kvällen. xoxo

Kommentarer
Postat av: Jennsan

jag har också tv kväll på söndagar huhu :)

2009-10-11 @ 19:46:04
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0