I'LL CLIMB THE HIGHEST MOUNTAINS



Tänkte nyss ladda upp skol och klassfotot men nej, jag ångrade mej totatal. Sånna kort blir verkligen ALDRIG BRA. Iaf inte från min sida. Fick korten idag, VÄLDIGT sent också och jag måste klaga lite på fotografen för längdmässigt av tjejerna så står vi helt fuckt upp, Jessica får typ stå på tå ser de ju it som.

aja, idag har varit en reält chilskön dag samtidigt som vi lärt oss massor. Iaf så började vi Maken med teori. Pratade om skuggor och så. Sen rensade sminket och sorterar för ibland kan det verkligen vara kaos men nu äre fixat. Efter lunch satt jag en timme vid naglarna och en 2a och Jenny filade och filade och det tog sitt tag innan minna långa naglar var borta, men nu äntligen! NU ÄR JAG NAGELFRI!. Efter det, (nu kommer det bästa) så fick jag gå ner till spa och ettorna där gjorde ansikts vård somtog 1.15 min. Tänk man låg med lung musik ett värme täcke under sej som är som stolsvärmen i bilden fast skönare, och så gjorde hon ansikts mask, peling och masagen, asså masagen, shit va skönt det va! snacka om att jag behövde det! Det va som att åka upp i himmelriket. Lyckades också slumratill lite medans jag hade masken på mej, ohps!

Nej nu ska jag kika tv efter många timmars dator. xoxo♣


Kommentarer
Postat av: Jennsan

superfin bild!

2009-10-20 @ 14:27:15
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0