IF IT LEADS BACK TO ME



Nej fyfan, nu är jag skirtans trött och amanda har nyss dragit. Jag har bilder men dom kan vi ta imorgon för jag orkar verkligen inte. Föresten så fick jag hem minna kängor idag och när jag visade dom för pappa så sa han att jag fick dom av han, alltså att jag itne behövde betala för dom. JAg klagar inte! (fast det händer inte många gånger så jag är inte bortskämd). I skolan idag hade vi datorkundskap och sen coopertestet i hagelregnet. yey. Hahah och sen inskolan så tog maten slut så då kom det värsta leveransen med kanske 50 pixxor från en pizzeria som alla tryckte i sej. höhöh

Föresten hände en ganska läskig grej nu ikväll. Bror har voltat med bilen. Som tur är så är han inte skadad tror jag, inget alvaligt iaf. Men mamma är på lasarettet nu. Vet inte riktigt vad som hände men det hände iaf. Tur att han iaf lever(: Nu ska det sovas. Teater imorgon med skolan sen stan. xoxo♣

Kommentarer
Postat av: Jennsan

SNYGG!

2009-10-02 @ 12:52:05
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0