LALALALAALAAALALAAALA

Hemma från lägret för några timmar sedan, sitter och proppar i mej mörk choklad och huvudet dunkar av huvud verk. För att tala lite om dom senaste tre dagarna då jag var på lägret så kan jag ju säga att det va välldigt häligt. Fast hade faktiskt högre förväntningar på rättvik och finnåker har ett pluss i mitt huvud. Vädret var mulet och regningt tills idag då vi skulle åka hem. Sen gjorde jag också en annan ganska överaskande sak, väldigt spontan var den och när jag tänker efter efteråt så är ja förvänad själv att jag ens gjorde det. mMen jag sjung faktiskt solo, inför alla på mässan i kappelet. Har aldrig sjungit inför folk någon gång men tänkte att det kunde vara spännande och jag älskar utmaningar! Roligt som fasn var det också, tills jag sjung för alla då jag vart über nervös, minna ben stod och ryckte och det vart som det vart kan man säga. Men men, jag gjorde det iaf, och det var Fields of gold som vart låten, fast jag gjorde den nog lite på mitt egna lilla sätt för att det skulle passa bäst.

Nej nu ska jag äta och sen kanske hem till ina på filmkväll. Får se. Bilder kommer det nog inga för har inte instalerat mobilgrejen till datorn och det vart bara mobilbilder, fast jag har trottsallt en klockren bild men den får vänta. xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0