MICROPIPCRO+




Om en halv timme dka jag till mariagården och träffa människor. Jag kommer gå utanför dörren utan smink och slappa kläder på grund av att jag just nu sitter i mjukiskläder och då orkar man inte klä sej ordentliget, och så har jag heller inge smink på mej för vi hade make i skolan och så tog jag bort det och orkar heller inte sätta på mej de nu. Jag har faktiskt vänjt mej att gå utan smink eftersom jag åker buss utan de på måndagar och ibland tisdagar. RIKTIGT skönt är det. Man känner sej inte som mest kínnlig, men endå, vem bryr sej?

Idag när jag skulle till skolan så tänkte jag att jag skulle ta bussen för att kunna sitta och läsa engelska bok och lyssna på musik i lugn och ro, men nej, där trodde man att gud fanns. En hel klass små ungar åkte buss och dom typ gapa och skrek. Högljuda som fas'n. Hörde varenda ord ur hörlurarna. Inte mkt till en lugn och skön morgon för mej. Aja smälla man får ta, vi alla är väll männsikor. I skolan iaf så hade vi clean beuty make-up med id bas och valfri resten. Gick sådär. Man jag lär mej fortfarande av misstagen. Men kul och tröttande va de iaf och jag fick ennu engång vara sång fågeln när vi inte hade nån sterio. Människor måste fått hörselskador efter det!

Nej nu ska jag sätta fart. För dom som är på konfe, vi ses snart! För resten, vi hörs snart! xoxo

Kommentarer
Postat av: Jennsan

snygga bilder!

2009-10-21 @ 18:59:05
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0