PRAPAIR

nej nu borde jag igentligen sova. Har pluggat eneglska hela kvällen så är skapligt trött och engelska specielt tröttar ut huvet ben annaing. Fast det hade vart värren med matte. Har iaf fått gancka mycket ghort den här veckan vilket är väldigt bra eftersom det som senast skulle vara inne innan lovet och det kommer jag lyckas mej. Däremot har jag massor med matte som måste pluggas in för jag har prov veckan efter lovet.

I skolan idag hade vi hårstyling och jag körde på galet med jennys hår. Det vart super lockar med 70tals lugg och hippie fläta. Wild and Crazy! Men roligt var det och det var ett tag sen, åh var roligt där är vekligen, när man tänker efter, det är som en hobby att gå i skolan och det tackar man inte nej till. NEj nu ska det sovas och imrogon har vi vanlig skoldag och idrott/gymm ochsista datorkundskapen, det ska firas!!!!!!! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0