YOU HAVE TO TRY IT



Sitter i morgonrocken och har sprcis duschat och kollat mammas pojkar. Hahah jag måste säga att det är ganska underhållande även om det inte riktigt är min typ av underhållning men det funkar en torsdag kväll i trötthet.

Har gått i skolan till kvart i tre idag. Datorkundskap´och idrott. Jag kan ju säga att facebooks statusarna säger kanske mycket om datorkundskaps lektionen. Den sög och jag fick inget gjort på 2.5 timme men det får göras hemmifrån ist. Efter det så hände en ganska rolig insedent då Jessica skulle fälla Jenny i stentrappan ute och lyckas ramla själv och rular ner för den där trappan medans vi brister i garv!!! HAHAHA det va tidernas. Tillsist vare Idrott då vi hade gym och jag har inte gymmat på århundraden. Jag tänker då inte börja gymma för det är skapligt tråkigt. Jag nöjer mej med promenaden med mamma som ska ske 1 timme varje dag ungefär för att öka förbränningen och för att GI metoden ska ge någon effekt. Lyckades tom komma ut redan idag med mamma så vi gick typ fram och tillbaks genom skulltuna till kyrkan. En 45 minuter var vi igång. Skönt vare. Nej nu ska jag försöka komma isäng lite tidigare än vanligt. Höres imorgon då det är kärnämnen till klockan 4a. xoxo♣

Kommentarer
Postat av: Jennsan

vilken fin höstbild!

2009-10-23 @ 22:32:26
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0