LETS HAVE SOME FUN




Titta vad jag hittade högst upp i en gömt garderob i hallen!!! Joh ett par super snygga koftor. Den gråa andvänder idag, stickig men snygg. Den andra vet jag inte riktigt om jag är redo att använda eftersom jag inte tiktigt kan bestämma om den är ful eller snygg. Det är typ antingen eller med den där. (Den ser svart ut på den nedre bilden men är gråare i verkligheten.) Men iaf så gillar jag dom båda enorm och dom kommer bli utnötjade enorm, iaf den graå. Att hitta massa gammla kläderär alltid så kul för det är en uppfrächning i garderoben, fasten gratis! GOdnatt♣

Kommentarer
Postat av: JenPen

den gråa koftan var ju hur snygg som helst!

2009-09-22 @ 22:21:04
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Anonym

i wanna see :)

2009-09-23 @ 17:06:41
Postat av: Bavve Beezy Amin

Kille som bloggar. Bloggar om musik, mode för killar och tjejer, mig själv och mycket mer!

2009-09-23 @ 17:32:43
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0