M WHAT YOU SAY

Ett snabbis inlägg kommer. Imorgon har vi vanlig dag i skoaln och ajg hade behövt pluggat massor men ist umgåddes jag med amanda och carro. Mkt bättre tycker jag!! VI hade hår styling på chemat idag och jag suger på tuppering. Allt annat går bra men tupperingen kan gå och lägga sej. Rullade upp hår gjodre vi, med sånna här pappaljotterr och så. Efter skolan vare bara att åka hem, kolla på systrar i jeans som jag spelat in, fast somnade och sen kom tjejerna och vi har kollat idol och snáckat. En super skön dag ist för att bara sitta hemma och vara en soffpotatis. Nu ska jag såva så jag inte är så trött imorgon. Ha en bra dag! xoxo♣

Kommentarer
Postat av: Jenny

systrar i jeans är en så bra film! jag såg tvåan för någon vecka sen :)

2009-09-24 @ 09:44:52
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0