INSPERATION




1-2, jag. 3. Jenny 4-5, Jessica. Båda går i min klass.

Ni ser säkert vad som gjordes i våran skola idag. Fast det var inte vi ettor som gjorde det utan tåvorna behövde träna lite. Så min sminkningen gjorde en som hette Madde, det är det ända namnet jag kommer ihåg. Men vist vart det snyggt! Det skulle var höst inspererat och det är det ju verkligen! Det är som att ha en tavla i ansiktet. Gillar verkligen Jessicas sminkning också. As tufft tycker jag! Så se och lär människor!

Juste, fick också nagel förlängningar vi ettor av treorna och minna vart helt okej, hon hade inte gjort de på ett tag så. Det blir nog ingen bild på dom såvit nån inte frågar. Föresten, jag har ju letat jeans ett lånt tag nu, och prövade igår ett par från hm som va helt okej, så idag hade jag bestämmt mej för att inhandla dom och själv klart fins inte min storlek kvar längre. Suck, Suck, Suck, varför just jag:O aja, xoxo♣

Kommentarer
Postat av: Jenny

skulle vara finare om det var mer skarpa färger och inte så "utsuddat", tycker jag :)

2009-09-02 @ 11:57:53
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0