CURL

Jag ligger just nu i sängen och är jätte trött. Jag har abolut ingenting att bjuda på idag. Jag orkar inte välja ut bilder ett lägga upp och jag orkar inte ta bilder, orkar inget just nu! Det är ingen dålig dag men inte heller en bra. Jag är bara allmänt trött och slö som man brukar vara ibörjan av tidig mornar. Jag har for the record köpt lite fina skol grejer, som en kalender som är roda och jätte fin och får plats i en kuvertväska tillochmed. Två penskrin också till både råb och lysgränd. Skulle kunna visa bild på de men inte så kul att se. Dessutom orkar jag inte. I skolan har vi tränat makeup tills på fredag och jag är nästan helt färig med än av mina, alltså betsämmt helt hur den ska se ut. Föreste var mitt rosa läppstift försvunnet från skolan idag. Jag la det i en låda och skrev att det var mitt men när jag kollade idag så var det borta, asa tråkigt tycker jag!

Känner hur ovärt inlägget var men sånt får man ta, imorgon är der råby.... fösta riktiga lektionerna. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0