I THINK I SHOULD WRITE DOWN

Helt sjukt vad jag har vänt på dygnet!!!! Brukar altid lyckas göra det då skolan börjar, osmart som jag är. Klockan är halv tre och jag är inte ens trött. Ska nog se till att ställa klockan imorgon så jag kan sova tidigare mot kvällen.
Var till mina kusiner i fagersta och umgick med dem medans päronen spelade golf där. Kikade disney film gjorde vi, spelade spel, gick ut och gick lite, brände mig på brännäslor och fikade gott. Dog även vara på att jag har kusiner och faster att öva smink på så jag gjorde det med glädje och även dem vart glada. Hur super?! Jätte kul äre och alla vart så fina sååå! Nu ska jag läsa lite av boken Själv kännsla nu som är jätte bra och interessant! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0