INCANE

Jag är väldigt hemma efter en lång och rolig dag på Grönalund med vänner. Minna knän gör ont, mina fötter bränner och mina ögon slocknar snart. Jag är RIKTIGT trött och när jag väl lägger mig så kommer jag somna på två röda kan jag medela er! Vi har alltså varit borta i 14.30 timmar, skapligt många timmar i rörelse så det är inte alls konstigt att man är trött. Men dagen var värd tröttheten! Fick till en början träffa min gamla praktikhandledare på makeup store, som jag inte träffast sen innan sommaren. Jätte kul var det! Sen åkte vi karrisar på grönan, och jag åkte inte Insane, kommer inte göra det heller! När vi vart trötta på alla överdrivet långa köer så åkte vi till stan och åt på resturang på Stureplan. Nu är jag hemma och vill inget annat än att sova med päronen är inte hemma ännu så jag vet faktsikt inte om jag vågar!

Imorgon kommer bilder från dagen. xoxo

Kommentarer
Postat av: olof

sv. det sitter iofs varken papper eller patroner eller färg innuti en polaroidkamera... man köper en polaroidfilm-kasset. vad har du för modell på din polaroidkamera? vad heter den? det finns flera olika typer av filmer som passar olika kameror.

2010-08-06 @ 14:01:09
URL: http://thecompletetruth.se
Postat av: Anonym

Gröna Lund är helt okej. =)

2010-08-07 @ 13:44:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0