SECOND OUT

holaaa,! Jag sitter by now och kollar The Hills marathon på mtv. Det är ca vad jag har gjort hela dagen, pluss målat naglarna då. Man måste ju ha fina naglar till man ska börja skolan ju! Det är helt sjukt att skolan redan här och sommarlovet redan är slut, det har gått otroligt fort. Tro det eller ej men jag längtar tills vi börjar! Det ska bli så kul att träffa alla mina braiga classmates och "få läxor". Haha, jag känner bara hur jag vill ta tag i allt och verkligen göra mitt bästa, inte bara i makeupen eller hårstylingen utan i själva teoretiska skolan också. Jag ska verkligen kämpa dethär året och bli mycket bättre i engelska för det behöver jag verkligen och dessutom VILL jag bli bättre i engelska. Fan detta ska bli ett awesome år säger jag bara, bered er på det classmates!!

Nu ska jag fortsätta kolla The Hills för snart visas nya avsnitten från The Hills och The City. xoxo


Kommentarer
Postat av: ...

Jätte fin blog,vad använder du för typsnitt?

2010-08-22 @ 17:45:49
Postat av: Louise

Tack! Jag vet faktiskt inte, en bekant hjälpte mig att göra den och den är liksom egen gjord och jag vet inte vilken hon hade som bas men hon ändrade den mycket :)

2010-08-22 @ 19:16:01
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0