TELL ME HOW IT'S DONE

Åh, nu har jag nyss kollat klart på sista O.C avsnittet. Känns så tomt och ihåligt nu.. Vad ska jag ersätta Seth Cohen liksom?! Vist kan jag kolla om hela serien men det känns lite jobbigt att veta att det tar slut, om jag väntar lite kasnke jag glömmer bort det! Aja, något positivt i det hela är i alla fall att jag kan spendera sista tiden av sommarlovet att göra något vettet i stället. Imorgon ska jag till Tunapark med några av tjejerna, så det kommer ju distrahera mig från att sakna Seth allt för mycket! Haha, men han är bara för söt så så kontigt är det inte!
På lördag är det Winnerbäck som gäller med Amanda och Evelina! Det ska bli awesome! Jag har velat gå på han hela sommaren men inga av mina vänner är så intresserade av att lyssna på han förutom Evelina och hon bjuder med Amanda vilket gör att Amanda är tvungen att bli interesserad av att lyssna på han. Lars kommer äga stenhårt!

(Har inga bilder att dela med mig av eftersom jag de senaste två dagarna bara legat i soffan och kollat O.C så det får nöjjas med min vardag i text!) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0