IT'S NOW

Sitter i paousen i Johan Falk filmen och letar efter svarta *söta* soppar vilket jag inte äger överhuvud taget. Svart, vist. Söt, nope. Men hittat tre toppar i systers garderob (hoppas det inte gör nått sis, det var nödfall och nej jag rörde inte runt) eftersom hon är i australien och kan inte skadas av det. Dagen har vart slapp och har förberätt mej, målat naglarna och sånt. Håller också på att siticka en vinröd shal som jag nyss stickat i svart. Går segt för har tröttnat likte men ska nog bli bra. Imorgon blir det tåget som går 8.25 så blir väll att gå upp klockan 5 tror jag, det gör ont av ens tanken. Kommer hem typ halv nio eller halv tio. Inte heller roligast, men det är värt det! Får ta med matte böckerna på tåget så jag får lite gjort och inte bara kastar tid under resan. Nej nu ska jag kolla vidare, xoxo!

Kommentarer
Postat av: Carro the 0ne

Soppar... Soppor... Soppa..Toppar (I) ?

2010-01-10 @ 23:39:14
Postat av: shopalicious

2010-01-11 @ 13:45:56
Postat av: shopalicious

Den transparent tröjan är från Weekday :)

2010-01-11 @ 13:46:32
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Syster

Hur kan du bara ta for dig och rota bland mina saker.? :) Skoja bara.! Vart hittade du dom forresten, jag har ju allt nerpckat.? Puss



2010-01-16 @ 07:36:41
URL: http://linderflicka.blogg.se/
Postat av: my

jätte fin blogg verkligen!:)

2010-01-28 @ 18:08:27
URL: http://mysigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0