BEETROOT




Här var ca dom bilderna som jag inte laddade upp igår för att jag somnade ist. Men nu är det uppdate iaf!

Tråkskolan idag. Vi började dagen med svenska och filmen när mörkret faller som är jätte bra och kännslo fylls eller vad man ska säga, jag rekomenderar den! Sen vare matte som gällde och slappa göra provet och gör det nästa vecka i stället, ska se till att träna den här gången också! Sist vare enngelska och hade en kul inlämningsuppgift som jag satt med till 4a. Hem men mamma, ica maxi och nu sitter jag och väntar på Amanda och Ina så ikväll blir det tjejfilmer och Amanda sover över. Perfekt en sånhär seg fredagkväll!

Btw vare några snorungar som kastade sten in i mitt fönster så rutan gick sönder, dock har jag två glas så bara första gick sönder, tur för dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0