EVERYTHING IS SO GREAT



Sitter juste nu och lyssnar på lite mysig skön musik i min favorit tröjja stunder som dessa. Jag har nästan precis kommit hem från stan, har ätit en macka dock men nästan nyss i alla fall. Jag åkte till stan halv sju med Caroline och Rebecca. Vi satte oss på gränden och tog varsit gott att dricka lite innan Amanda hunnit komma. Sen tog vi oss till vasa och gick sen till kajen och mös under deras mysiga filtar. När vi sedan gick mot Amanda så satte vi oss vid vattnet, tog lite kort (som inte jag har) och skojade lite. Sen fick kvällen ta slut och nu är jag här och jag är väldigt glad och lycklig. Vet inte om jag fått nå språng eller nått men allt känns bara jäkligt bra nu!!!! Nu ska jag avsluta kvällen med lite o.c, LAVE IT!!! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0