I FEEL IT IN MY FEATS

Är på somningsvägen eller vad man säger. Har legat och ätit mat och kollat oc hela eftermiddagen och ver redan i skolan jätte trött och kännde mej nästan sjuk. Trors det har jag en sak som måste göras, vilket kommer ta ca en timme och sen kommer jag ligga död på sängen.

I skolan hade vi sotning och vi tränade på det, lärde sej nya saker gjorde man iaf. Det vart lite kaous för både svampar, topps och tonern var slut och svart skulle RASAR ner på kinderna för att vi fick träna på lösskugga. Som tur är så läggs baden sist när man gör sotning så att man kan ta bort all svart skugga. Det är en klurighet i sej.

Imorgon är det hår som gäller och vi ska lära oss att göra affrokrull med hjälp av hårnålar och plattång. Jag har även utveckligssamtal. Får se hur det går, ser inte fram emot att höra hur det går i historian. jaja, Nu ska jag fortsätta med livet. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0