MANBOY

Hemma efter en lång dag på praktiken.(Alltså ett bildfritt inlägg) Inte den bästa dagen, allmänt sätt. Alltså, riktigt segt att kliva upp ur sängen var det. Min jacka hamnade i en pöl med öl på golvet i lördags vilket gjorde att den STINKTE öl helt och hållen så den är på kemtvältt nu och har ingen jacka att ha på mej så fick låna inas vinter jacka som är en everest jacka och det är väll inte direkt jag, men den är snyggare än den röda som jag har från fjortisåren. Så jag ska inte klaga eftersom jag fick låna inas endå! På praktiken var det lungt as hell också vilket är lite små segt men det är då man gör nytta!

Sitter just nu i vardagsrrummet och har nyss käkat, efter 8.5 timmar utan mat överhuvudtaget. Alltså jag äter lunch 1 och kvällsmat halv nio. Kollar också hollywood fruarna och Maria Montasami är bara föööör härlig! Imorgon väntar en lång dag på praktiken igen men snart är det helg!  xoxo

Kommentarer
Postat av: rebecca :O

sluta mobba röda jackan ;O den blir vad man gör den till :D:D:D

2010-03-23 @ 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0