MAD BOY




Hårstyling idag. Vi gick in till stan för att resten sedan skulle ta sig till råby och ha idrott så med tanke på att vi har 2.5 timmes rast så gick vi ist. Jag var inte med på idrotten idag för att jag tagit den andra livmoderhalskancer sprutan noch den gör fortfarande sjukt ont. Tror även att jag fått bivärkningar av den för jag kande mig jätte sjuk på väg hem från stan och hemma. Så antingen är det pga sprutan eller så är det jag som görjar bli sjuk.

På stan täffade jag inte och vi tog en liten fika på cornetto och sen vara bara att åka hem och ligga och klaga över hur bra man mådde, på soffa. Känner mig fortfarande inte pigg. Har dock tagit en iprem men känner fortfarande av. Får se hur det blir helt enkelt! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0