EVERYTHING IS JUST REPEATED




Min myskväll.

Vad passar inte bättre än ett mysigt rum med tända doftljus en mörk och kall kväll som dena. Det jag egentligen säger mig själv är att jag kommer leva med stearinljus några månade till eftersom alla kvällar nu framöver kommer att vara mörka och kalla. Mysigt trotts allt. Dock är det en skitunge som förra vintern (hahaha, ett bra tag sen) kastade en snöboll på min ruta så det yttersta glaset gick sönder, och - It still is!. Även om det bara var ytter rutan som krasha så är det väldigt kallt på mitt rum, plus att elementet inte funkar. Höhö, bästa att lyfta på arslet och få något gjort i min far snart kanske!

Fick ett mys ryck att jag skulle baka ett gott och nyttigt bröd. Haha, det gick sådär. Ser ut och smakar som ett pansa bröd, typ armebröd. Grått och o sött. Det stog att man inte skulle ha i någon sött för att det skulle vara russin i, men det funkade inte. Så nu har jag lärt mig vad jag INTE ska baka.

Nu ska jag sova och imorgon åker jag till den bästa praktiken och spenderar en troligen väldigt lång där!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0